Dagmara Kokoszka-Lassota – CEO, Ekspert ds. marketingu internetowego. Kiedy Larry Page i Sergey Brin założyli Google, nie mogłam nawet podejrzewać, że kiedyś stworzę niejedną reklamę Google Ads. Kiedy zaś Mark Zuckerberg stworzył Facebooka, przeczuwałam już, że będziemy mieli ze sobą wiele wspólnego. Od zawsze ciągnęło mnie do nowoczesnych technologii. Postanowiłam nie czekać zbyt długo na to spotkanie i wziąć sprawy w swoje ręce, by już wkrótce zostać jednym z największych ekspertów ds. marketingu internetowego w Polsce.
Dzięki analitycznemu umysłowi, potrafię pracować szybko, efektywnie i wydajnie. Nie brak mi kreatywności, którą na co dzień wykorzystuję wraz z moim zespołem przy opracowywaniu strategii dla naszych klientów.W swojej pracy cenię wolność czasu i umysłu – wyznaję zasadę, że nawet najlepszy projekt czy kampania mają prawo powstać w 24h, bowiem nie liczy się ilość, a jakość. Nietypowe działania sprawiają często, że kampanie stają się oryginalne i nieszablonowe, a przede wszystkim efektywne! Przez 9 lat miałam okazję wspierać ponad 100 klientów, m. in. Panią Swojego Czasu, Rafała Wicijowskiego – „Oczami Mężczyzny”, Elizę Wydrych – „Fashionelkę”, OSA Osobistą Stylistkę, Janinę Bąk czy Nancy Accessories. Moje doświadczenie oparte jest na długoletniej pracy w agencjach reklamowych, sklepach internetowych oraz indywidualnej współpracy z czołowymi przedstawicielami polskiej blogosfery.