Image11

Blog

Nadszedł ten historyczny moment. Udało się, jes jes jessss! Masz za sobą włączenie pierwszej kampanii na Facebooku. Wychuchanej, wypieszczonej, wyczekanej. Włączyłeś ją i myślisz, że to już koniec Twojej pracy. Teraz Mark i jego tajemne algorytmy zadziałają i wszystko się skończy wielkim sukcesem. Wiesz już, jak

Z Facebookiem jest tak - albo go kochamy, albo nienawidzimy. I raczej trudno mówić o osobach, które stoją gdzieś w środku i wstrzymują się od uczuć w tym zakresie. Chcę Cię dziś jednak przekonać, że warto być w tej grupie "pośrodku". I prowadzić swoje fanpage

Włączasz reklamę na Facebooku, mija 10 minut i nic. 20 - dalej nic. Godzina - i wciąż cisza. Żadnego zakupu? Żadnej lawiny klientów? Przecież 3 dni temu były zakupy od razu. A szwagier ojca stryjenki trzeciego męża od strony Odry, Wisły i Bobru, jak włącza

I to nie jest żaden clickbait… To święta prawda. Powtórzę to raz jeszcze, dla lepszego odbioru: idealne ustawienia kampanii reklamowej naprawdę nie istnieją. Czy to na Facebooku, czy na Instagramie, Google, Pintereście, LinkedIn. Nigdzie. I jeśli ktoś Ci mówi, że zna takie czarodziejskie sztuczki to

Spędziłam ostatnio sporo czasu na zapoznaniu się z materiałami dostarczonymi mi przez Facebooka (relacje) w kontekście marketingu 2021. Opisywane są tam trendy na najbliższe lata. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy - nadchodzi rewolucja marketingowa. Instagram Stories, Facebook Stories, Messenger Stories i… Statusy na

Reklama na Instagramie to tak naprawdę temat, o którym nie mówi się w Internecie zbyt często. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Mam wrażenie, że ludzie, którzy włączają tę reklamę po prostu się wstydzą. Bo przecież powinni zdobywać fanów, lajki i sprzedaż organicznie! Jak to tak?! Reklama

Znasz ten moment, kiedy wchodzisz do sklepu stacjonarnego, a ekspedientka pyta Cię, "w czym mogę Ci pomóc"? Czasem grzecznie dziękujesz, czasem korzystasz z ich wsparcia i wybierasz wraz z nimi interesujące Cię produkty. Jak możesz to przenieść na grunt online? Otóż idealna opcja to po

Strategia marketingowa - czym tak naprawdę jest? Czy każda marka powinna ją mieć i według niej wytyczać swoje biznesowe plany? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. Dlaczego jednak tak wiele firm wciąż jej nie ma? Bo nie doceniamy jej znaczenia. Strategia marketingowa - czy jest ważna? Sama myślałam, że

Reklama ostatnio może spędzać nam sen z powiek. Wiele firm zastanawia się, czy warto w czasie pandemii inwestować w reklamy na Facebooku, czy nie? Zakładać i prowadzić swoje fanpage, czy nie? Planować dalej działania online, czy nie… ? Odpowiedź jest prosta - próbować zawsze można